Prezentare Mary Kay

19 comentarii:

  1. Da, exista site : www.marykay.md

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! am folosit si inca folosesc produse mary kay dar le-am primit cadou si nu am contact direct cu presoana de la care au fost procurate. ceea ce ma intereseaza pe mine e modalitatea prin care as putea intra in acest sistem. daca m-ati putea directiona pe o anumita linie v-as fi recunoscatoare. multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt viorica.cand vor fi distribuite produsele mary kay,oficial in romania.produsele sunt exceptionale,dar vrem afacerea in romania

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce s-au scumpit asa mult?....anul trecut mi-am cumparat pudra pulbere si ruj si pe amandoua am dat in jur de 110 ron..acum pudra este 200 ron si rujul 145 ron

    RăspundețiȘtergere
  5. Gresit, preturile sunt in lei moldovenesti nu in lei romanesti; pudra este 200 MDL iar rujul 145 MDL amandoua vin 102 RON :)
    Anul trecut preturile erau trecute in catalog in $ iar acum de cateva luni sunt trecute in MDL.. de aici confuzia

    RăspundețiȘtergere
  6. Viorica, si eu vreau afacerea in Romania, se lucreaza la asta.. sa speram ca o vom avea cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant blogul asi vrea sa cunosc persoana care scrie ( banuesc consultant de frumusete )

    RăspundețiȘtergere
  8. Fetele vad ca sunteti interesante momentan se lucreaza cu moldova pana la noi mai este cale de batut asa ca daca sunteti interesate lasati un email si va contactez eu . O zii placuta. Catalogul este si in romana adika in lei nostri

    RăspundețiȘtergere
  9. daca doriti produse mary kay ,lasati un mesaj

    RăspundețiȘtergere
  10. Folosesc produsele Mary kay de 4 ani si sunt foarte multumita de ele, numai ca le cumpar din Republica Moldova si nu e chiar comod. As fi grozav de incantata sa fie reprezentanta si in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  11. Exista posibilitatea sa comandati produsele si in Romania. Va pot ajuta, scrieti-mi mail la adresa marykay.rom@gmail.com - onorez comenzile atat din bucuresti cat si din marile orase din tara.

    RăspundețiȘtergere
  12. Produsele Mary Kay sunt fara egal cele mai bune,Pacat ca nu se ocupa cineva sa aduca produsele in Romania,

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua, chiar daca suna ciudat, sunt barbat si am avut ocazia sa cunosc cateva produse Mary Kay. Sunt calitativ superioare celor care sunt accesibile la alte firme de genul. Poate e si mai ciudat, dar ma intereseaza sa cumpar dar si sa comercializez produsele firmei in Oradea. Ce posibilitati am? Cum as putea sa ma inscriu?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua, chiar daca suna ciudat, sunt barbat si am avut ocazia sa cunosc cateva produse Mary Kay. Sunt calitativ superioare celor care sunt accesibile la alte firme de genul. Poate e si mai ciudat, dar ma intereseaza sa cumpar dar si sa comercializez produsele firmei in Oradea. Ce posibilitati am? Cum as putea sa ma inscriu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua,
    nu suna ciudat deloc pentru ca produsele nu sunt numai pentru femei.
    Va rog sa-mi dati adresa dvs de mail sa putem discuta in privat sau trimiteti-mi un mail pe adresa marykay.rom@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. salut,,folosesc produsele mary kay d 4ani si imi doresc foarte mult sa devin reprezentant ,ma pute-ti ajuta?multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,se poate,trebuie doar sa urmezi instructiunile

      Ștergere
  17. Buna, lasa-mi un nr de telefon sau un email sa te pot contacta.

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...