Film Mary Kay

Hell on Heels: The Battle of Mary Kay (2002)

Distributie:

Shirley MacLaine - Mary Kay
Parker Posey - Jinger Heath
Shannen Doherty - Lexi Wilcox
Cory Cassidy - Stage Technician
Jessica Burleson - Bo rep


Shirley MacLaine interpreteaza, in aceasta ecranizare a unei intamplari adevarate, rolul lui Mary Kay, proprietara uneia dintre cele mai importante firme de cosmetice din Statele Unite. Ajutata de asistenta sa, Lexi Wilcox (Shannen Doherty), o tanara la fel de ambitioasa ca si patroana ei, Mary Kay, regina neincoronata a cosmeticelor, incepe o lupta acerba pentru castigarea suprematiei pe piata. Pozitia ei de lider este amenintata, in principal, de Jinger Heath (Parker Posey). Desi lupta se da intre doua regine ale frumusetii,… citeşte
Shirley MacLaine interpreteaza, in aceasta ecranizare a unei intamplari adevarate, rolul lui Mary Kay, proprietara uneia dintre cele mai importante firme de cosmetice din Statele Unite. Ajutata de asistenta sa, Lexi Wilcox (Shannen Doherty), o tanara la fel de ambitioasa ca si patroana ei, Mary Kay, regina neincoronata a cosmeticelor, incepe o lupta acerba pentru castigarea suprematiei pe piata. Pozitia ei de lider este amenintata, in principal, de Jinger Heath (Parker Posey). Desi lupta se da intre doua regine ale frumusetii, confruntarea este una extrem de dura...

2 comentarii:

  1. Caut o persoana draga mie pe numele de Angela Stoica din Republica Moldova.De doi ani am pierdut legatura cu dansa si as vrea sa o reintalnesc. Si eu am fost reprezentant Mary Kay acum 2-3 ani. Am tot incercat sa dau de ea si nu am reusit. Scuze pentru ca incerc si prin intermediul d-vs sa o contactez dar stiu ca este una din persoanele care a pus bazele Mary Kay in Romania si poate cineva o cunoaste sau poate chiar dansa vede mesajul meu. Adresa mea de mail este frubinger@yahoo.com sau felcontrub@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o cunosc, voi trimite mail mai departe in echipa cu mesajul d-voastra si poate va ajunge la dumneaei.
    Nu ma deranjeaza mesajul d-voastra, poate il va citi, m-as bucura sa va fiu de ajutor.

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...